Alo 181 nelere bakar?
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı
Alo 181 numarası hangi konularda hizmet verir?
Vatandaşlar, kentsel değişim ve çevre ile ilgili şikayet ve ihbarlarını ALO 181 Çağrı Merkezi’ne iletmektedir. ALO 181 Çağrı Merkezi, 81 ilde 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.
Alo 181 neyi ifade eder?
Vatandaşlar ayrıca Alo 181’i arayarak tapu ve kadastro mevzuatı hakkında bilgi alabiliyor. 7/24 hizmet veren bu birim sayesinde Tapu Müdürlüğü’ndeki online randevu işlemleri telefonla gerçekleştiriliyor.
181’e ne şikâyet edilir?
ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI.
Alo 181 işe yarıyor mu?
ALO 181 HATTI Riskli yapılar, riskli alanlar, korunan alanlar gibi konularda bilgi aktarımı yapılan hat, dönüşüm sürecinde yaşanan sorun ve şikâyetlerin Bakanlığa iletilmesine ve çözüm aranmasına da olanak sağlıyor.
Alo 181 hattı ücretli mi?
181’i aramak tamamen ücretsizdir. Yani 181’i güvenle arayabilir ve herhangi bir ücret ödemeden gerekli işlemi yapabilirsiniz.
181 numaralı telefon nedir?
Merhaba 181 | Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü (TKGM)
Alo 181 kaç saat çalışır?
Şu anda servisimiz açık olup, hafta içi 08:00 – 18:00 saatleri arasında çağrı kabul edilmektedir. Operatörler yardımıyla tapu müdürlüklerindeki işlemleriniz için randevu alabilir, tapu ve kadastro ile ilgili konularda bilgi alabilir, görüş, öneri ve isteklerinizi kurumumuza iletebilirsiniz.
181 kime ait?
Bakanlığımızın görev alanlarıyla ilgili olarak vatandaşlarımızın sorunlarına çözüm odaklı yaklaşılması ve hizmet kalitesinin artırılması amacıyla oluşturulan ve vatandaşlarımızın çevre ve şehircilik konularındaki bilgi talepleri, ihbarları vb. şikayetlerini almak üzere kurulan ALO 181 Çağrı Merkezi, Bakanlığımız tarafından 01.01.2018 tarihinde açılmıştır.
181 neden arar?
Alo 181’i neden arayabilirsiniz? Alo 181; Çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, atık, gürültü kirliliği, kentsel dönüşüm, tapu işlemleri ve yapıların dayanıklılığı gibi Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nı ilgilendiren tüm konularda bilgi almak için çağrılır.
Alo 181 tapu nasıl aranır?
Alo 181 çağrı merkezi aracılığıyla tapu ve kadastro işlemleri hakkında 7 gün 24 saat bilgi almanın yanı sıra, başvuru kuyruğunda beklemeden tapu işlemleri çağrı merkezinden telefonla randevu alabilirsiniz. Ayrıca Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’nün internet sitesi üzerinden müdürlüklerle iletişime geçebilir veya online randevu alabilirsiniz.
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı nelere bakar?
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı; iskân, çevre ve yapı alanlarında mevzuat hazırlamak, kentsel dönüşüm çalışmalarını yürütmek, uygulamaları izlemek, mesleki hizmetlerin geliştirilmesini sağlamak, kirliliği önlemek, çevremizin ve doğamızın korunmasını sağlamak amacıyla kurulmuştur.
Alo 181 neye bakar?
Halk arasında “Kaçak İnşaat İhbar Hattı” olarak bilinen bu hat aracılığıyla vatandaşlar, çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atıklarla ilgili şikayet ve ihbarlarını Alo 181’e iletebiliyor.
Şikayet ettikten sonra ne olur?
Cumhuriyet savcılığı, şikâyetçinin başvurusu veya beyanı üzerine iddianın suç teşkil ettiği sonucuna varırsa derhal soruşturma başlatır. Soruşturma işlemleriyle deliller toplanır; tanıklar sorgulanır, deliller toplanır veya bilirkişi dinlenir, ilgili makamlara yakalama emri çıkarılır ve iddianın doğruluğu araştırılır.
Şikayet için nereyi aramalıyım?
“Alo 175 Tüketici Danışma Hattı” dışında, aşağıdaki bağlantıdan tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunan TÜKETİCİ BİLGİLENDİRME REHBERİ’ni okuyarak şikayetinizle ilgili ön bilgi alabilirsiniz.
Alo 181 ne zaman aranır?
Hafta içi 08:00 – 18:00 saatleri arasında Alo 181 çağrı merkezimizi arayabilirsiniz. Operatörler yardımıyla tapu müdürlüklerindeki işlemleriniz için randevu alabilir, tapu ve kadastro ile ilgili konularda bilgi alabilir, görüş, öneri ve isteklerinizi kurumumuza iletebilirsiniz.
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı hangi konulara bakar?
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı; iskân, çevre ve yapı alanlarında mevzuat hazırlamak, kentsel dönüşüm çalışmalarını yürütmek, uygulamaları izlemek, mesleki hizmetlerin geliştirilmesini sağlamak, kirliliği önlemek, çevremizin ve doğamızın korunmasını sağlamak amacıyla kurulmuştur.
181 niye arar?
Alo 181’i neden arayabilirsiniz? Alo 181; Çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, atık, gürültü kirliliği, kentsel dönüşüm, tapu işlemleri ve yapıların dayanıklılığı gibi Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nı ilgilendiren tüm konularda bilgi almak için çağrılır.
Alo 130 nedir?
Ürün güvenlik raporu ve şikayet bildirimi.